Onze filosofie is dat een klacht altijd terecht is – geen gedoe, geen discussies. We nemen contact met je op om de oplossing te vinden waar jij het meest mee geholpen bent, of dat nu een nieuwe nakijkronde is of het terugstorten van het betaalde bedrag.

De drie principes van de tevredenheidsgarantie

  • Persoonlijk contact: We reageren altijd op je vragen en feedback. Als je niet 100% tevreden bent, nemen we persoonlijk contact met je op om een oplossing te vinden.
  • Eerlijkheid: We vinden het belangrijk om een goede dienst te bieden. Als je aanvankelijk niet helemaal tevreden was, doen we alles wat we kunnen om te zorgen dat dat wel zo is
  • Snelheid: We weten dat je aan deadlines gebonden bent, dus we nemen zo snel mogelijk contact op. We zijn erop gericht om elk probleem direct op te lossen.

Ben je niet helemaal tevreden?

Als je niet 100% tevreden bent met het nakijkwerk of de plagiaatcheck, laat het ons weten via het feedbackformulier.

Nog vragen?

Vraag het ons

Kom je ergens niet uit? Geen probleem, wij staan altijd voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Bekijk ze allemaal
Hoe kan ik een klacht indienen?

Als je niet tevreden bent met het werk van je editor, neem dan meteen contact met ons op door het klachtenformulier in te vullen. Wij nemen dan binnen een werkdag contact met je op en zorgen samen voor een passende oplossing.

Ik heb een vraag aan mijn editor. Hoe kan ik mijn editor bereiken?

Het is niet mogelijk om direct contact op te nemen met je editor. Het contact verloopt altijd via het Scribbr-supportteam.

Vragen over onze diensten

Wanneer je vragen hebt over onze diensten dan kun je contact opnemen met ons supportteam via de chat, telefoon of e-mail (info@scribbr.nl). 

Vragen over het nakijkwerk en de opmerkingen van de editor

Als je vragen hebt over het nakijkwerk van de editor dan kun je deze vragen mailen naar info@scribbr.nl. Ons supportteam zorgt ervoor dat de editor of ons kwaliteitsteam je vragen beantwoordt.

Tip: Stel je vragen in opmerkingen in de kantlijn van je Word-document. Je vragen kunnen dan direct in je document beantwoord worden.

Uitgebreide vragen: een nieuwe order

We helpen graag toelichting te geven over wijzigingen van de editor. Mocht je op zoek zijn naar uitgebreidere feedback over je aangepaste tekst, dan kan het zijn dat we je vragen een nieuwe order te uploaden.

Ik heb problemen met mijn Word-document. Wie kan ik om hulp vragen?

Heb je je Word-document ontvangen, maar lukt het niet het bestand te openen? Als je problemen hebt met het accepteren van de wijzigingen, lees dan onze handleiding. Bij andere problemen, neem contact met ons op.

Waarom zijn de opmerkingen in mijn tekst in de nacht geplaatst?

Het is mogelijk dat je editor in een andere tijdzone is dan jij. De opmerkingen in het document houden geen rekening met de plek waar de editor zich bevindt. Daardoor kan het voor jou lijken alsof de editor enkel tijdens de nacht aan je document heeft gewerkt, terwijl dat voor hem/haar overdag is.

Daarnaast is het mogelijk dat de editor het simpelweg fijner vindt om in de avond of nacht te werken, omdat hij/zij dan meer concentratie heeft of overdag aan een ander project werkt.

In principe zegt het tijdstip waarop de editor aan je document heeft gewerkt dus niets over de kwaliteit van het nakijken.