Onze filosofie is dat een klacht altijd terecht is – geen gedoe, geen discussies. We nemen contact met je op om de oplossing te vinden waar jij het meest mee geholpen bent, of dat nu een nieuwe nakijkronde is of het terugstorten van het betaalde bedrag.

De drie principes van de tevredenheidsgarantie

  • Persoonlijk contact: We reageren altijd op je vragen en feedback. Als je niet 100% tevreden bent, nemen we persoonlijk contact met je op om een oplossing te vinden.
  • Eerlijkheid: We vinden het belangrijk om een goede dienst te bieden. Als je aanvankelijk niet helemaal tevreden was, doen we alles wat we kunnen om te zorgen dat dat wel zo is
  • Snelheid: We weten dat je aan deadlines gebonden bent, dus we nemen zo snel mogelijk contact op. We zijn erop gericht om elk probleem direct op te lossen.

Ben je niet helemaal tevreden?

Als je niet 100% tevreden bent met het nakijkwerk of de plagiaatcheck, laat het ons weten via het feedbackformulier.

Nog vragen?

Vraag het ons

Kom je ergens niet uit? Geen probleem, wij staan altijd voor je klaar.

Veelgestelde vragen

Bekijk ze allemaal
Hoe kan ik een klacht indienen?

Als je niet tevreden bent met het werk van je editor, neem dan meteen contact met ons op door het klachtenformulier in te vullen. Wij nemen dan binnen een werkdag contact met je op en zorgen samen voor een passende oplossing.

Ik heb een vraag aan mijn editor. Hoe kan ik mijn editor bereiken?

Als je vragen hebt voor je editor kun je de volgende stappen volgen:

  1. Bekijk eerst het gehele document en lees de persoonlijke feedback die je hebt ontvangen.
  2. Verzamel je vragen in een e-mail en voeg de meest recente versie van je document toe als bijlage.
  3. Stuur de e-mail naar info@scribbr.nl.

Tip: Heb je vragen over bepaalde delen van je document? Gebruik opmerkingen om de vragen in het document toe te voegen. Op deze manier kan de editor je beter en sneller helpen. Ons supportteam zal je vragen naar de editor sturen en het antwoord zo spoedig mogelijk naar je doorsturen.

Onze editors beantwoorden met plezier specifieke vragen met betrekking tot de nagekeken tekst die je hebt ontvangen, zoals:

  • Wat bedoel je precies met deze opmerking?
  • Het lijkt erop dat je bent vergeten mijn vraag over het gebruik van persoonlijke voornaamwoorden te beantwoorden. Kun je hier nog op ingaan?

Ons kwaliteitsmanagementteam kan zorgen voor een snelle check van aangepaste zinnen en kan algemene vragen beantwoorden, zoals:

  • Wanneer gebruik ik ‘hoofdstuk’ en wanneer juist ‘paragraaf’?
  • Waarom is ‘hof’ in bepaalde zinnen met een hoofdletter geschreven, maar in andere niet?

Onze editors en ons kwaliteitsmanagementteam kunnen geen antwoord geven op de volgende vragen:

  • Ik heb mijn titel veranderd. Denk je dat hij zo beter is?
  • Ik heb mijn samenvatting ingekort op basis van de feedback. Is dit wat je bedoelde?
  • Kun je naar deze zinnen kijken? Ik heb ze herschreven op basis van jouw suggesties.
  • Kun je kijken naar hoe ik mijn probleemstelling heb geherformuleerd op basis van jouw feedback?
  • Klinkt deze zin goed?

Als je feedback wil over een nieuwe tekst kun je het best een nieuwe order uploaden.

Ik heb problemen met mijn Word-document. Wie kan ik om hulp vragen?

Heb je je Word-document ontvangen, maar lukt het niet het bestand te openen? Als je problemen hebt met het accepteren van de wijzigingen, lees dan onze handleiding. Bij andere problemen, neem contact met ons op.